«Масштаб проведення цієї програми
є свідченням визнання нашою індустрією того факту,
що всі новітні технології нічого не варті,
якщо вчителі не знають, як ними ефективно користуватися.
Дива в освіті творять не комп'ютери, а вчителі».
Крейг Барретт,голова ради директорів корпорації Intel,
почесний професор Національного університету імені Тараса Шевченка
За допомогою матеріалів модуля я поповнила арсенал методичних прийомів по створенню проекту : чітко формулювати ключове та уміло підібрати тематичні запитання, дотримуючись програми. Добре продумані запитання створюють змістовні зв’язки з тим, що учні принесуть до кабінету з попереднього заняття та зі свого життєвого досвіду.
Також, слід враховувати, що поведінка вчителя, сприятливе середовище у кабінеті
та стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів.
Метою документа для фасилітації є:
Не залишати поза увагою деталі плану впровадження проекту, які визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою перед, під час та після виконання учнями проектів і забезпечують успіх навчання.
є свідченням визнання нашою індустрією того факту,
що всі новітні технології нічого не варті,
якщо вчителі не знають, як ними ефективно користуватися.
Дива в освіті творять не комп'ютери, а вчителі».
Крейг Барретт,голова ради директорів корпорації Intel,
почесний професор Національного університету імені Тараса Шевченка
За допомогою матеріалів модуля я поповнила арсенал методичних прийомів по створенню проекту : чітко формулювати ключове та уміло підібрати тематичні запитання, дотримуючись програми. Добре продумані запитання створюють змістовні зв’язки з тим, що учні принесуть до кабінету з попереднього заняття та зі свого життєвого досвіду.
Також, слід враховувати, що поведінка вчителя, сприятливе середовище у кабінеті
та стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів.
Метою документа для фасилітації є:
- Відслідковування прогресу навчання учнів
- Допомога в дослідженні учнями інтернет-ресурсів
- Залучення учнів до дослідження або застосування знань чи навичок
- Заохочення учнів до ефективного спілкування
Не залишати поза увагою деталі плану впровадження проекту, які визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою перед, під час та після виконання учнями проектів і забезпечують успіх навчання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий