воскресенье, 16 декабря 2012 г.

Модуль11

Красивые картинки и анимации



Вітаю всіх з успішним завершенням тренінгу основного курсу Intel® «Навчання для майбутнього»! Сертифікат курсу нам надається, щоб відзначити наші зусилля.
Програма Intel® «Навчання для майбутнього» - найбільша спільна ініціатива Міністерства освіти і науки України, Інституту інноваційних технологій та змісту освіти МОН України, ЦІППО АПН України, ОІППО, ОУОН ОДА та корпорації Intel щодо перепідготовки педагогічних кадрів з ІКТ та новітніх педагогічних технологій, яка уможливлює підготовку школярів до економіки знань XXI сторіччя та надає їм необхідні навички.
З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде втілення  проектного навчання в НВП, бо при організації навчального процесу, коли вчителі більше мовчать, а учні більше говорять і діють, роль запитань змінюється. У навчальному процесі, в якому центральною фігурою є вчитель, учні часто відповідають на запитання вчителя, на які він сам знає відповіді. Учні дуже рідко самі ставлять запитання різного типу. Коли ж навчання побудоване на навчальних потребах учнів, все починається з Основних запитань. Упродовж всієї роботи за темою в учнів виникають нові запитання, на які вони самостійно шукають відповіді.  Керування процесом взаємодії між учнями та вчителем за допомогою запитань – це основа якісного навчання. Ви обговорите методику використання запитань у навчальному процесі, побудованому на використанні методу проектів. Вибір правильних типів запитань, які ставити учням для обговорення всім класом, в дискусіях у малих групах або ж у бесідах один-на-один, є дуже важливим, адже саме вони провокують мислення учнів. Постановка цікавих, ефективних, добре підібраних запитань залучає учнів до продуктивних дискусій, які призводять до створення цікавих продуктів навчання, що відображають складні процеси мислення та глибинне розуміння змісту навчальної теми. Добре продумані запитання спонукають до виявлення цікавих альтернативних поглядів та пропонують сфокусувати увагу на аргументованому доведенні своєї точки зору, а не на тому, чи наша відповідь «правильна» чи «неправильна». Такі запитання призводять до розуміння учнями цінностей знань задля розв’язування завдань з реального життя та їх досвіду.

Комментариев нет:

Отправить комментарий